Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Rosaa | użytkownik

imię i nazwiskoRosa adresGdynia zarejestrowany23.07.2007 @14:33:02 ostatnio na stronie16.04.2014 @17:08:11

rzadko kiedy tu zaglądam, ze zdjęciami wracam sporadycznie

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty147 komentarze3510 posty na forum3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~PEstqa    01.07.2009 @13:23:50
tak, masz racje
~archie2311    28.06.2009 @21:31:27
Jesli masz dostep do osob stosujacych filtry IR polecam pobawic sie tym. Niestety z filtrami jest bardzo ciezko uzyskac taki efekt jak na moim zdjeciu bo z filtrem trzeba stosowac dlugie czsy naswietlania. Ja zmodyfkowalem starego Nikona D70 i nie zaluje kosztow choc nie byly niskie. Wrszcie robie to co probowalem robic jeszcze za czasow aparatow analogowych... Mam nadzieje ze kiedys bede mogl sie prownywac do tych co robili tamte...
~archie2311    28.06.2009 @20:47:31
To zdjecie nie jest typowym zdjeciem czarno-bialym. To charakterystyczny efekt dla podczerwieni. Widzialem kilka fot na Twoim profilu i sa niczego sobie... Widze ze robisz Sonym, nie wiem jak reaguje z filtrami IR72 ale moze warto sprobowac? Pozdrawiam.
Ps. Wejdz na grupe IR... moje fotki bledna przy tamtych
~mruffka    24.06.2009 @22:37:21
dzięki
_______
a mnie właściwie nie ma i mogę robić to, co chcę
~LaChupaCabra    24.06.2009 @21:58:15
ciach ciach

_______
http://czupak.wordpress.com/
'Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona.' Chrum!
~Damczar    24.06.2009 @21:35:29
Dzięki Śliczna Maruś Fajnie patrzysz na świat, pozdrawiam.
~a1bar    22.06.2009 @18:58:22
Pozdrowienia dla spragnionej słońca witaj w klubie
~IskaIsztar    21.06.2009 @23:28:31
bardzo ciekawa galeria, poobserwuje
~nite    21.06.2009 @11:22:35
photoblog.pl/nylyry ;p
~Deymos61    17.06.2009 @14:18:55
Pozdrawiam i miłego dnia
_______
"To nie jest żadna sztuka zrobić identyczne zdjęcie, zobacz na moje dane exif a zrobisz takie samo" ~deggial TO NAJWIĘKSZA BZDURA JAKĄ SŁYSZAŁEM !!!!
~zabarwionamarzeniami    09.06.2009 @22:20:52
uuu...
mi ostanio kolezanka z drużyny złamała palca... tyle, ze nawet nie miałam czasu na lekarza wiec przez miesiąc grałam i w ogole 'korzstałam' z palca bez usztywnienia... taaak :-D
_______
bless your soul
]:->
~zabarwionamarzeniami    09.06.2009 @22:14:45
taa... ja teraz tez się boje
zrezygnowałam, bo zmusimy mnie do tego kontuzje. nawet sobie nie wyobrażasz ile razy miałam pałce połamane/powybijane... :D
_______
bless your soul
]:->
~zabarwionamarzeniami    09.06.2009 @22:09:04
aj... ja od 3lat obrotowa/koło a przez 2lata wcześniejsze na bramce
czyli jakieś 5 lat gram.
_______
bless your soul
]:->
~zabarwionamarzeniami    09.06.2009 @22:04:30
polecam sie na przyszłość ;-P
jaka pozycja? ;>
_______
bless your soul
]:->
~zabarwionamarzeniami    09.06.2009 @22:00:31
haha :-D
na prawde nie ma za co - to w pełni szczere słowa :-D
grasz? ;->
_______
bless your soul
]:->
~zabarwionamarzeniami    09.06.2009 @21:55:58
' piłka ręczna, fotografia, SPANIE ' !!! :-D
zazdroszcze galerii!
_______
bless your soul
]:->
~legionpolski    07.06.2009 @04:38:40
nie ogarnę koleżaneczko :D
_______
Khem!
~legionpolski    02.06.2009 @22:53:16
lecisz ;]
_______
Khem!
~nite    01.06.2009 @22:27:21
:D
~Magnificent    29.05.2009 @23:51:54
dziękówkawprowadziłam małą zmianę-może będzie lepiej(; bynajmniej tak mi się wydajepzd(;
_______
...nie wyznaczaj granic to nie będę ich przekraczać ; )
~podniestrzanska    29.05.2009 @23:33:36
dzieki.
_______
' Krew leci mi z nosa, na mój nienaganny makijaż. Na mojej pięknie wytapetowanej, delikatnej twarzy krew, która nie miesza się z winem, jak to zapowiedział Jezus Chrystus ' .
~matikmalutki    29.05.2009 @23:15:08
~legionpolski    28.05.2009 @23:46:17
ja nieeee wieeem
nie, serio nie wiem. a cudowniejsze od puchy są te 1.4 i 1.7 na tych 50mm ;>
_______
Khem!
~Lucemrod    28.05.2009 @23:39:54
_______
...Twoja opinia koleś jest jak dziura w du...e, każdy ma własną!
http://www.digart.pl/grupy/13793/Abandoned_Places/
~PEstqa    21.05.2009 @22:02:19
tak w sumie to tą fotke zrobiłem przypadkowo bo byłem z strasznie niezdecydowanymi osobami ... i robiłem sobie fotki po czym na kompie tak je przeglądam i znalazłem ciekawy poradnik który opisuje jak zrobić HDR i wziąłem pierwsze byle jakie zdjecie i je przerobilem(HDR)
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 33 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt